    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Na polsracie nocnik
    Date: Thu, 19 Jan 2017 16:12:22 +0100
    <o2rugh$noc$1@dont-email.me> <5851b22a$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <o5n9v6$4iu$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <o5nk7h$er9$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <o5nrvd$mbt$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <o5opv7$c2d$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <o5q2nu$q6n$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <o5q6g1$tnt$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>

    W dniu 2017-01-19 o 13:23, Budyń pisze:
> [...]
    czującego sie gospodarzem we wlasnym kraju".

    > nie mówie nie -mówię ze mają znikomy wpływ na system. Senat jest jednomandatowy i
    nie jest w nim w zaden sposób lepiej niz w sejmie.

    > znów miedzy wierszami wyczytałes ze ja uważam rządy pis z silnym prezesem za jakis
    ideał. Nie napisałem tak.

    Mam odwrotne wrazenie, ze sam czytasz cos czego ja nie napisalem.
    Twarda reka i brak wplywu wyborcow na twarze vs jowy. Taki mial byc
    kontekst.

    > za komuny chodzili - demokracji nie stwierdzono

    Widzisz jakis glebszy sens porownywania skrajnych przypadkow, nie
    mieszczacych sie w definicji?

    > A nie beda chodzic
    >
    > zgoda - a nie mieli wpływu bo nie mieli alternatywy - wszystkie partia dostępne
    wspierane przez media na karcie wyborczej były z posmagdalenkowego układu.
    > Inne nie miały szans sie przebic z informacją wiec były ku chwale układu
    marginalizowane.

    Nie prawda. PiS juz rzadzil.

    > Odeslali osmiorniczki, przyszly
    >
    > taka sama jak zawsze

    Wujowa znaczy sie.

    > a dlaczego zakładac ze w jowach ona odpadnie?

    Mniejsza o nia. Rozumiesz o co chodzi.

    Pozdro.. TK