  • Data: 2014-08-24 01:51:22
    Temat: Re: Na wypadek wojny...
    Od: "kiki" <s...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <k...@g...com> wrote in message
    news:c513a320-d2cc-4f71-84ea-b38418c79bf1@googlegrou
    ps.com...

    > Na 126% w tej chwili wiadomo z resztek rakiety i śladów jakie zostawiła
    > jaki był jej numer seryjny i do której wyrzutni była przypisana. I jakoś
    > ciężko o tym opinię publiczną poinformować.

    Już nie ważne kto zestrzelił :-) Ale postawa Holendrów jest ciekawa tak w
    ogóle :-)
    Mnie się raczej wydaje, że to jednak Rosyjski Buk. Nawet separatyści
    przecież już twitowali i dali filmik po czym nabrali wody w usta. Może i
    ukraiński SU leciał w cieniu radaru ale raczej zestrzelili NIE Ukraińcy
    tylko separatyści/rosjanie