  • Data: 2014-08-24 22:51:28
    Temat: Re: Na wypadek wojny...
    Od: "kiki" <s...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <k...@g...com> wrote in message
    news:6a0e3ce5-c08f-4e63-ab97-6f5e469a073b@googlegrou
    ps.com...

    > Chyba bym wolał ruskich. Na Syberii w przeciwieństwie do Oświęcimia da się
    > żyć.

    To ci sie udało :-)
    W sumie celna uwga :-) Ja też sądzę, że w Niemcach siedzi dalej Hitler w
    głowie. Przecież przodkowie obecnych ludzi to 1-2 pokolenia. W domach na
    pewno byli nastawiani anty nam. Z tego samego powodu Arab w pewnym wieku np
    5-6 lat już nie nadaje sie do asymilacji. Już mu tak do łba nasrali, że i
    tak się kiedyś u nas wysadzi. Tak samo z Niemcami. Im też rodzice pewnie
    mówią, że są rasą panów.