  • Data: 2016-11-13 09:47:54
    Temat: Re: Najczęściej popełniane błędy...
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-13 o 09:26, Budyń pisze:

    > a klient płaci za nówkę sztukę czy poniemiecką popękaną ruderę? Bo efekt bedzie
    nieco poniemiecki. Jasne, prawie na pewno to sie nie zawali, po to są zapasy
    bezpieczeństwa. Ale być zmuszonym do jakis tapet to bez sensu - kierbuda trzeba brac
    dobrego i scigać za niedoróbki.

    Ale przecież ja się z tym zgadzam, tyle, że staram się nie dramatyzować.
    Drobne usterki są nie do uniknięcia, warto starać się, żeby było ich
    niewiele, ale nie widzę powodu do przesady w tym względzie.

    Poniemiecka popękana rudera... jasne, jasne... z powodu niedowiązanych
    prętów.

    --
    MN