  • Data: 2016-11-14 19:41:53
    Temat: Re: Najczęściej popełniane błędy...
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 14 listopada 2016 16:30:49 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:
> [...]
    inwestycja+ogrzewanie w czasie technicznego życia urządzenia - dla styropianu moznaby
    przyjąć 40 czy 50lat. Nie mam teraz czasu policzyc, ale spodziewam sie ze grube styro
    da duze oszczegnosci. Mimo kształtu krzywej :)

    > A mnie się wydaje, że styro na ścianach to mało. Trzeba ocieplić
    > fundamenty z obu dtron aź do końca ław.
    > Ocieplić pod chudziakiem, nawet symbolicznie 5-10cm żeby całe
    > posadowienie oddzielić od pomieszczeń ile się da.

    trzeba czy nie, to się liczy - od tego są programy, tak na oko wiele zysku nie
    będzie, bo w dół dużych strat nie ma, jesli jako materiał konstrukcyjny scian użyje
    sie słabo przewodzącego ciepło betonu komórkowego.

    b.