    From: "basti78" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Najtańszy wkład kominkowy
    Date: Wed, 30 Sep 2009 21:49:27 +0200

    uwielbiam jak laik zabiera się do wszystkiego

    era muratora i internetu to rozwiązanie na wszystko........

    14x14 nazywasz kominem?
    najtanszy to jedyna kategoria wyboru czegos, co ma stanowic jednoczesnie
    zabezpieczenie przed ogniem we wlasnym domu? kominek to nie tylko bajer czy
    dogrzewanie, ale realne niebezpieczenstwo....

    komin i dom z lat 60tych......... jak sie nie chce zatruc, to niech ten
    komin lepiej ktos dobrze sprawdzi a i tak przydałoby się go uzbroic bo
    zapewne jest wiele nieszczelnosci..........

    cena nie jest kluczem do wszystkiego...........

    skoro obudowe zrobi sam, to niech moze i wyspawa sobie sam kominek? albo
    zróbcie ze starej pralki...............

    ja wiem ze na rencie jest ciezko, ale moze lepiej nie kierowac sie tylko
    ceną? to nie szafa w której co najwyzej drzwiczki odpadną albo sie
    wypaczą.........

    --

    Sebastian