  • Data: 2009-10-01 07:53:14
    Temat: Re: Najtańszy wkład kominkowy
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:oriaz4zmf77d$.19mwpiab048gs$.dlg@40tude.net...

    > Te wkłady nie nadają się do palenia ciągłego!!!
    > To jest bardzo niebezpieczne. One są po prostu za słabe - pękają, szyby
    > także są gorszej trwałości. Skutki możesz sobie wyobrazić. Remont całego
    > pomieszczenia w którym stoi ów wkład to minimum jakie go może spotkać.
    > Te wkłady nadają się tylko do palenia okazjonalnego, nie do dogrzewania
    > się, a do tego żeby włożyć niewielki kawałek drewna i poczekać aż całkiem
    > się spali.
    >
    > Jeśli szuka czegoś taniego, to bezapelacyjnie koza z szamotem.

    tez szukam taniego i malego wkladu. Tylko, ze musi byc z zamknieta komora
    spalania, bo
    bedzie wentylacja mechaniczna. Czy np. cos takiego sie nada, kominiarz to
    odbierze?

    http://www.allegro.pl/item757507666_kominek_wklad_ko
    minki_kominkowy_piekny_m1.html

    z opisu: "możliwość zastosowania dwojakiego doprowadzenia powietrza do
    kominka. Tylnie z zewnątrz oraz zasuwka w drzwiczkach z pomieszczenia. W
    trakcie rozpalania pobór ciepłego powierza z pomieszczenia jest bardzo
    pomocny. Natomiast w trakcie palenia można przejść na zasysanie powietrza z
    zewnątrz. "

    --
    pozdr Z.