  • Data: 2009-10-02 07:16:13
    Temat: Re: Najtańszy wkład kominkowy
    Od: "mirek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ha2thr$rko$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał
    >

    > o tym właśnie piszę........
    >
    > krew mnie zalew na taką ignorancję przy kominkach - cena cena cena
    > ........... brawo
    >
    > a potem zdrowia, zdrowia, zdrowia...........

    Niestety ale tym bardziej jak ktos nie jest przy kasie to powinien kupowac
    rzeczy przynajmniej ze średniej pólki,
    inaczej to wszystko robi sie dośc drogie. Dlatego buduje mniejszy dom niz
    planowałem , ale p[orządnie, działkę mam duża, jak będe przy forsie to go
    rozbuduje na długość
    Sprawdzone na własnych błedach, teraz cena to jest rzecz o która pytam sie
    na końcu, najpierw wybieram kilka towarów które spełniaja moje wymagania , a
    dopiero z nich wybieram coś birąc pod uwage cenę.

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com