  • Data: 2009-10-02 08:10:38
    Temat: Re: Najtańszy wkład kominkowy
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> napisał w wiadomości
    news:4ac5b318$1@news.home.net.pl...
    > basti78 pisze:
    > Ale teraz, majac juz kominek, zgadzam sie z opiniami,
    > ze koza lepsza . Te kominki to religia jakas. Nawiewy,
    > doloty, obudowy, szyby. A taka kózke to na lato chocby
    > wyniesc do szopy ... I jest na czym kubek mleka podgrzac.

    A ja mam kominek otwarty wymurowany z cegieł klinkierowych. Niektórzy to
    paleniskiem nazywają. I jak w nim rozpale to oprócz ciepła moge ziemniaki
    wrzucić w żar i z masłem i solą są bardzo pyszne. Albo kiełbaske na
    pogrzebacz nabić i usmażyć;))))
    Ale do ogrzewania ciągłego czy dogrzewania to go nie wykorzystuję. Służy do
    tego do czego powinien służyć kominek- rozpalam w nim okazjonalnie dla
    zrobienia nastroju. A grzane wino jak smakuje przy takim kominku;)))

    Krzysiek