  • Data: 2009-10-02 08:00:26
    Temat: Re: Najtańszy wkład kominkowy
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    basti78 pisze:

    > krew mnie zalew na taką ignorancję przy kominkach - cena cena cena
    > ........... brawo
    >
    > a potem zdrowia, zdrowia, zdrowia...........

    Eeee, przesadzasz. Kupilem 2 najtansze w firmie "Kratki"
    (powinni jeszcze byc na Allegro). Calkiem dobrze.
    Jeden nawet przetrzymal _intensywne_ uzytkowanie przez
    skubanców od plyt GK.

    Ale teraz, majac juz kominek, zgadzam sie z opiniami,
    ze koza lepsza . Te kominki to religia jakas. Nawiewy,
    doloty, obudowy, szyby. A taka kózke to na lato chocby
    wyniesc do szopy ... I jest na czym kubek mleka podgrzac.

    pozdro
    --
    A S