  • Data: 2012-03-28 23:41:17
    Temat: Re: Największe absurdy, śmieszne...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.03.2012 23:08, Jackare pisze:
    > w wiadomości news:4f733b5c$1@news.home.net.pl...

    > tu przykład z życia jeżeli nie chcesz słuchać osób którzy w tym siedzą i
    > niejedno mieli okazję widzieć i na każde wypowiedziane zdanie chcesz
    > mieć podane uzasadnienie. P_r_o_s_z_e_! (to wypowiedziałem tonem pani
    > kucharki z filmu Miś nakładającej gryczaną w barze mlecznym :)) , o tak
    > http://www.youtube.com/watch?v=RHkCqkn0VKE
    >
    > straty na kwotę 15 tyś z powodu zastosowania rcd 3 f do obwodów 1f:
    > http://www.forumsep.pl/printview.php?t=6166&start=0&
    sid=bdf215a2d3e591a418bf606daa8f2ae8

    Ależ zrozum, że to nie jest wina zastosowania 3-fazowej rożnicówki jako
    takiego tylko odcięcia zera w instalacji 3-fazowej!

    Równie dobrze to zero mogłoby zniknąć zbiorowo i przed trzema osobnymi
    różnicówkami wskutek chociażby działalności gryzoni, partackiej
    instalacji czy wady fabrycznej przewodu.