  • Data: 2009-06-19 19:01:46
    Temat: Re: Napęd FAAC - fotokomórki
    Od: szadok <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18.06.2009 psb <p...@p...to> napisał/a:

    > Safebeam bez problemu,

    To super, dzięki za info ;)
    A w takim razie nie wiesz, czemu w instrukcji piszą, że może być tylko
    jedna linia safebeam?

    > musisz tylko styki NC tej trzeciej parki połączyć
    > szeregowo ze stykiem NC foto1 lub foto2 - w zależności czy ta trzecia
    > fotka ma działać przy zamykaniu, czy przy zamykaniu i otwieraniu.

    Pierwsza linia przy zamykaniu, druga przy otwieraniu i zamykaniu a
    trzecia przy otwieraniu. Brama jest blisko muru i nie chciałbym, żeby
    dzieciaka jakiego przygniotło...

    Przy okazji: masz jakieś doświadczenia z montażem napędów na słupkach
    klinkierowych 38cm (półtorej cegły)? Firma która robi mi płot instaluje
    benince ale preferują napędy typu MBE (odpowiednik FAACa 391). Twierdzą,
    że napęd typu FAAC 414 nie sprawdza się na grubych słupkach.
    Natomiast patrząc w karty FAACa wydaje się, że 414 w wersji 400 do
    takich słupków da się zamontować...?

    pzdr, szadok
    --
    'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
    śp. babcia