  • Data: 2009-11-25 11:45:48
    Temat: Re: Nawiewniki okienne - po czorta ?
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    > to juz wolalbym miec nieotwieralne proste okna ale z dobrym
    > rekuperatorem i bez kominow

    > a juz szczegolnie Ci co sa 0 lat, przeciez wystarczy pogooglac w
    > temacie, nie jestes pierwszy z tym problemem

    ;) Naprawdę mnie nie czytasz.
    Ja nie mam tego problemu. Póki co mam starą, nieszczelną chałupę.
    Ok 100 letnią ;) Najbardziej wieje spod podłóg ;)
    Więc dodatkowych dziur robić nie zamierzam :))))

    Zastanawiałem się tylko i wyłącznie nad sensem ratowania
    wentylacji w szczelnym domu nawiewnikami - zamiast wykonaniem
    kilku otworów.

    Anyway - dzięki za troskę o moje zdrowie i zdrowie innych
    grupowiczów :)

    Pozdrawiam,
    Aleksander.