eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNie dosyć ze panele wcale nie takie trwałe jak w reklamach › Re: Nie dosyć ze panele wcale nie takie trwałe jak w reklamach
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 18 Jun 2023 09:11:28 -0700 (PDT)
    <4...@g...com>
    <u6kudd$v2u$3$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <0...@g...com>
    <u6mn48$m3r$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    Subject: Re: Nie dosyć ze panele wcale nie takie trwałe jak w reklamach
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 18 czerwca 2023 o 12:45:05 UTC+2 m4rkiz napisał(a):
> [...]
    rynek był nasycony. Oczywiście nie możesz podać co to za dziura zeby sie nie dało
    sprawdzić.
    > 42-700 lubliniec
    >
    > https://www.otodom.pl/pl/wyniki/sprzedaz/mieszkanie,
    rynek-wtorny/slaskie/lubliniecki/lubliniec/lubliniec
    ?distanceRadius=0&page=1&limit=36&areaMin=40&areaMax
    =70&ownerTypeSingleSelect=PRIVATE&by=DEFAULT&directi
    on=DESC&viewType=listing
    Nieduże miasteczko. Prawie 24 tysiace ludzi. Z tego ok 6000 jest w wieku
    poprodukcyjnym. W zeszłym roku umarło w Lublińcu prawie 370 osob. Smiertelnosc trochę
    wyzsza niz średnia dla Polski. Wynika to z dużego zanieczyszczenia środowiska w
    przeszłości. Miasteczko ma dobre wskaźniki mieszkaniowe takie jak na przykład ilosc
    osob na izbę. W Lublińcu 0,62 osoby na izbę trochę lepiej niz średnia dla Polski.
    Mogłabym dalej cytować z pewnego źrodła. Teraz pomysl. Jeśli znalazłem tak
    szczegółowe dane to czy sprawdziłem czy nie pierdolisz, w staropolskim znaczeniu
    tego słowa oczywiście, z iloscia, stanem i cenami mieszkań. Co powiesz na taki link
    https://gratka.pl/nieruchomosci/mieszkanie-lubliniec
    /ob/30311855
    Mieszkanie do remontu. Budynek wygląda na zdjęciu bardzo dobrze. Remont może polegać
    na szlifowaniu i lakierowaniu parkietu, pomalowaniu, wymianie wanny lub zamianie jej
    ja kabinę, kupieniu nowej deski sedesowej, założenia ogrzewania gazowego a może da
    się zamontować jakiegoś multi splita. Dam ci szansę zanim przerobie cię na mydło.
    Skoryguj ilosc mieszkań wystawionych tam w biurach nieruchomosci. Nie będzie
    tłumaczeniem ze nie zauwazyłeś albo niedokładnie szukałeś. Przypierdalajacsie do mnie
    miałes zasrany obowiazek dać własciwe dane a nie nawet nieswiadomie kłamać. Dużo
    tutaj chujkow manipulantów. Chcesz do nich dołączyć bo w kupie łatwiej bo kupa
    smierdzi i nikt jej nie rusza. W Polsce sa ponad dwa miliony pustostanow. Do końca
    tego roku niewiele może ich zabraknąć do trzech milionów. To nieruchomości mieszkalne
    po naszych dziadkach i rodzicach. Jak ktos twierdzi ze to ruiny do wyburzenia musi to
    mowic na podstawie własnego doświadczenia, bo zył w jakiejś pijackiej rodzinie co
    podłoga w piecu w zimie paliła. Nie wszystkie pustostany musza być wystawione do
    sprzedaży. Sa tacy frajerzy co uwierzyli ze mieszkanie to lokata kapitału i jego cena
    nigdy nie spadnie i nie trzeba wynajmować zęby zarobić. Inni maja na najem i nie
    mogła znaleźć najemcy. To tez pustostany z tym ze własciciele otumanieni propaganda
    czekają na cud który nie nadejdzie. Jak propagandowy narkotyk przestanie działać to
    będą chcieli sprzedać zeby nie ponosic kosztow. Tylko nie będzie komu.