    From: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nie zagęszczony piasek pod wylewkami. Co robić.
    Date: Thu, 1 Mar 2012 19:02:33 +0100

    Użytkownik "Edek" <edeq100_usuń_to_@_skasujto_gmail.com> napisał w
    wiadomości news:jilcge$1kt0$1@alfa.ceti.pl...
    > Witam,
    > Niestety po 2 latach mieszkania w nowym domu wyszło na jaw, że grunt pod
    > wylewkami nie został zagęszczony.
    > Pękają płytki podłogowe, robią się na nich rysy, rysują się ściany
    > działowe.
    > Czy da się coś zrobić poza rozkuciem całej podłogi i wylewki??
    > Glazurnik, który odkrył ten stan rzeczy (wykuł 2 płytki i rozkuł wylewkę)
    > proponował odkuwanie co 3 płytki i wpuszczanie pianki. Tyle że wydaje mi
    > się to bezsensu, przecież pianka po wyschnięciu jest elastyczna.
    >
    > pozdrawiam i proszę o pomoc. :)

    Nie wiem jak duza to powierzchnia tej podlogi , ale może sproboj pogadac z
    jakas firma ile by cie kosztowalo i co oni sadza żeby ci piasek zmieszany z
    cementem tzw "piasek stabilizowany cementem" wtloczyla pod te wylewki tylko
    chyba z piec otworow w ukladzie jak piatka na kostce do gry bys chyba musial
    zrobic do tego wtlaczania.
    To rozwiazanie ma tez wade, ze moze podniesc ci fragmentami lub cala podloge
    bo pod jakims cisnieniem musisz tam ten piasek stabilizowany wtloczyc.