  • Data: 2012-03-02 07:40:30
    Temat: Re: Nie zagęszczony piasek pod wylewkami. Co robić.
    Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Nie byles idiota, zrobiles tak jak teoretycznie powinno sie robic.
    > Zatrudniles fachowcow, w domysle znajacych sie na robocie i zajales sie
    > wlasnymi sprawami. Niestety w tym kraju to blad...

    Niestety tak czasami jest ...
    Najmniej przejmują się "fachowcy" którzy wiedzą że jak nawet maksymalnie wszystko
    schania to i tak kasę dostaną a ich nowi klienci się o ich "wpadkach" nie dowiedzą
    I to wykorzystują. Zależy im aby jak najszybciej zrobić , skasować kasę i lecieć na
    następną budowę.

    Mój deweloper też nie jest cudowny ale takich wałków nie robi , bo za dużo ryzykuje.
    Dom jest przy domu więc w razie wpadki wszyscy sie o tym dowiedzą i będzie miał
    problemy , tym bardziej że obok jest następnych dwóch deweloperów którzy czekają z
    otwartymi rękami na klientów ...

    Sam widziałem sąsiadów którzy kilka dni temu się wprowadzili chyba z 1-2 razy podczas
    budowy i firma która buduje im dom tego nie wykorzystała.
    Robią tak samo , nie idą na skróty ...
    Sam widzę po swoim domu. Ja też żadko bywałem a widziałem jedną ścianę w której użyli
    w niekorych miejscach 2 cieńszych pustaków (12cm) zamiast jednego pustaka 24cm , a
    była to ściana która musiała "fundamentowa".
    Kilka dni później się zdziwiłem bo ściany nie było i została od początku zrobiona ,
    tym razem z pełnej cegły ...
    Zapewne "fachowcy" by to olali. Miało być 24cm grubości - było więc po co ponownie
    robić sobie robotę ;) A że wytrzymałośc tej ważnej ściany była by niższa ...
    No cóż ...
    Tak samo widziałem że piankują połączenia i itd , a przecież kliencie nie widzą bo
    ich nie ma więc po co się męczyć i tracić kasę na zbyteczne zabiegi ...

    Z tego co obserwuję to więcej kwiatków i fuszerek właśnie jest u ludzi którzy sami
    budują. Firmy to wykorzystują że chętnych do budowy jest sporo i nawet największy
    partacz dzięki anonimowości będzie miał sporo klientów ...
    A że ludzie którzy się budują biorą kredyty i muszą je spłacać więc nie mogą siedzieć
    cały czas przy budowlańcach jeszcze ich "wzmacnia" aby szybko "odwalić" pańszczyznę ,
    wziąć kasę i iść do innego jelenia ...