  • Data: 2012-03-01 22:02:39
    Temat: Re: Nie zagęszczony piasek pod wylewkami. Co robić.
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jior66$k0b$1@usenet.news.interia.pl...

    > Użytkownik "Edek" <edeq100_usuń_to_@_skasujto_gmail.com> napisał w
    > wiadomości news:jiom7d$1pd5$1@alfa.ceti.pl...

    > Nie byles idiota, zrobiles tak jak teoretycznie powinno sie robic.
    > Zatrudniles fachowcow, w domysle znajacych sie na robocie i zajales sie
    > wlasnymi sprawami. Niestety w tym kraju to blad...
    > Osobiscie bardzo Ci wspolczuje, bo jedyne rozsadne wyjscie to zrobic to
    > tak jak powinno sie robic, czyli skuc calosc i zrobic jak nalezy. Ale
    > spojrz na to nieco optymistycznie. Napewno rury cieplej wody prowadzone sa
> [...]

    Ale chwila. Był projekt i co z tym projektem?
    Przecież tam powinno być jakie mają być wykonane warstwy i w jakich
    gatunkach ma być lany beton.
    Kwestią jest czy kolega Edek wręczył im swój projekt domu (pisał, że projekt
    był jego) i co zawierał ten projekt?
    Jeżeli w tym projekcie było, że styropian ma leżeć bezpośrednio na piachu, a
    wylewka ma być oszczędna to nie mieli powodów, aby przekonywać inwestora, bo
    zazwyczaj inwestorzy wiedzą lepiej (czytaj: oszczędzają na wszystkim) ;)