  • Data: 2012-03-02 19:32:22
    Temat: Re: Nie zagęszczony piasek pod wylewkami. Co robić.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek wrote:
    > Dnia Fri, 2 Mar 2012 18:40:26 +0100, Marek Dyjor napisał(a):
    >
    > (...)
    >
    > Ludzie chca tanio, ale uczciwie. Tzn ja mowie "panie, to za drogo", a
    > majster mowi "ja to panu moge zrobic taniej, ale..." i tu nastepuje
    > wyliczenie, w czym wersja tania bedzie ustepowac drogiej.

    jak pan chce taniej to ja panu przyprowadzę tutaj panów z "kleparza" zamiast
    monterów i oni to zrobią za 6 zł za r-g tylko ze ja nie wezmę za tę robotę
    odpowiedzialności.

    Normalne jest, że szanujący sie monter nie bedzie robił za 1500 miesięcznie.

    > A praktyka wyglada tak, ze majster mowi "panie, ja to zrobie za pol
    > ceny i lepiej niz tamci, co pan bedziesz przeplacal".

    i ten idiota będzie potem całe zycie już dziadował bo już nikt mu nigdy nie
    zapłaci uczciwej stawki za robotę :)

    Ludzie nie rozumieją że licytowanie sie grubo poniżej stawek rynkowych
    prowadzi do degeneracji rynku.

    Mam przykład przetargów, przychodzą spece co proponują wykonanie za 50% ceny
    inwestorskiej, facet wygrywa a potem szuka durni którzy mu to zrobią za
    głodową stawkę. Zwykle kończy sie na tym że albo okradnie dostawców albo
    robotę będzie musiał kończyć ktoś inny.