eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNiedługo START no i kilka pytań w rodzaju "jak to jest"Re: Niedługo START no i kilka pytań w rodzaju "jak to jest"
  • Data: 2009-04-18 05:29:01
    Temat: Re: Niedługo START no i kilka pytań w rodzaju "jak to jest"
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Kwi, 22:10, detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy> wrote:

    > ;)

    tak.
    ;-)

    > Możesz podnieść, ale po zmianie pozwolenia na budowę w tym zakresie i
    > przed zamierzonym podniesieniem, art. 36a Pb określa co nie jest
    > istotnym odstąpieniem. U Ciebie mogłyby wystąpić trzy punkty, które
    > byś naruszył 1, 2 i 7. art. 36a.
    >
    > [...]

    Nie słuchaj tych bzdur - nikt tak w takim przypadku nie robi!!!

    Pogadaj z kierbudem, też Ci powie że to nie jest żaden problem.
    Wykonanie domu w 100% zgodnie z projektem graniczy z cudem,a na
    szczęście żaden, nawet czepialski, urzędniczyna nie może wymagać
    cudów!
    ;-)
    Oczywiście gdybyś podniósł np. o 1m to wtedy zmiana projektu... itp.
    Ale jeden bloczek to bez problemu.
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo