  • Data: 2010-09-14 19:08:45
    Temat: Re: Niedroga młotowierka dla amatora
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek C" <a...@...sigu.> napisał w wiadomości
    news:p7j247fmaq5n.dlg@tomciu.net.invalid...

    > EINHELL BH-G 726

    Mam ją już coś z 8 lat. Obsłużyła do tej pory ładnych parę remontów u mnie i
    u znajomych oraz tak z połowę wykonywania wszelakich instalacji w
    nowobudowanym domu. I cały czas działa. Po budowie, gdzie była katowana
    naprawdę ciężko (chocby elektryka - dzień w dzień dziesiątki otworów,
    podkuć, przekuć, do tego setki dziurek pod klipsy do mocowania kabli)
    zaczęła skrzypieć przy wyhamowywaniu obrotów do zera, ale cały czas działa.
    Za to kupiony z myślą o wysłaniu jej na emeryturę, prawieprofesjonalny
    MacAllister na tej samej budowie padł po trzech miesiącach (poleciał oring w
    udarze).
    Obecnie używam tego (naprawionego już) Macalistera, bo od Einhella ma prawie
    dwa razy większą enegrię udaru (Einhell ma 1,8J, Macallister 3,3J), ale
    absolutnie nie uważam tego Einhella za nietrafiony zakup.

    J.