  • Data: 2010-09-16 19:06:11
    Temat: Re: Niedroga młotowierka dla amatora
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4643c7a0-0f85-4891-80fa-

    >D25013K. Zaplacilem ~700 pln (teraz widze sa juz po 500 pln). Po paru
    >godzinach roboty (moze 1/50 tego co przerobil einhell) padl silnik.
    >Myslalem, ze to szczotki ale nie.. Szczotki sa OK, a na wirniku jest
    >przebicie. Oddalem do serwisu na gwarancje, czekam na naprawe. W tym
    >samym serwisie za 40 pln przeszlifowali mi komutator, wymienili
    >szczotkotrzymacz, wsadzili nowe szczotki i einhell ozyl! Chodzi jak
    >noweczka i pewnie pochodzi jeszcze drugie tyle :-)

    Jakies trzy lata temu kupilem na wypozyczalnie mlot wyburzeniowy MHE 96.
    Pierwszemu klientowi po ok. 3 godzinach pracy mlot przestal pracowac siejac
    iskrami z wirnika. Rozlecialo sie lozysko wirnika na gorze uszkadzajac
    szczotkotrzymacz i komutator. Po naprawie chodzi do dzis a na wypozyczalni
    nikt mlotow nie oszczedza, co ciekawe pierwszy komplet szczotek chodzi do
    dzis. Roznie bywa ale od tego jest gwarancja. W sumie polecam sprzety
    lepszych firm choc te tanie moga byc wystarczajace do malych i rzadkich
    prac. Co mnie dziwi osobiscie, ze szczotki w tanich maszynach sypia sie na
    potege i nijak maja sie do profesjonalnego sprzetu. Z tanszej amatorszczyzny
    dobrze spisuje sie pomaranczowy Power up sprzedawany przez Toye. Przyzwoita
    firma nie robi durnych problemow reklamacyjnych w stylu nieodpowiednie
    wiertlo i takie tam.

    Pozdro.. TK