eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domNieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsiRe: Nieoplacalnosc solarów naukowo, czyli jak byc snobem we wsi
  • Data: 2011-01-02 14:50:37
    Temat: Re: Nieoplacalnosc solarów naukowo, czyli jak byc snobem we wsi
    Od: "4CX250" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:4d208606$0$2443$65785112@news.neostrada.pl...

    >Najpierw było na minus. W kosztach dodatkowej instalacji. Pytanie główne - ile
    >pożyje instalacja i kiedy się spłaci.

    Odkąd tu zawitałem na grupę to widzę w kółko te same pytania, tak jakby pytające
    osoby nie dopuszczały do siebie żadnych udzielanych odpowiedzi.

    Po raz ostatni napiszę:
    Moja instalalacja zwróci się po czterech latach a czas życia tego typu urządzeń
    wygląda tak że urządzenia starszego typu mimo że prymitywnej w nich zastosowanej
    już na dzień dzisiejszy technologii i rozwiązanich pracują u wielu ludzi po 15,
    20 i więcej lat.

    Marek