eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi › Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
  • Data: 2010-12-25 17:05:22
    Temat: Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
    Od: "PioPio" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > WYŁĄCZNIE opłacalność powinna być jedynym kryterium budowy instalacji, która
    > nie zwiększa komfortu, a służy TYLKO oszczędnościom.

    Drogi Janku,

    Myślę, że to właśnie jest sedno problemu i tego, że nigdy nie dojdziemy do
    porozumienia.
    Ty po prostu wychodzisz z błędnego moim zdaniem założenia, że solary służą
    tylko do oszczędzania. Biorąc pod uwagę takie założenie, można się z Tobą
    zgodzić ale według mnie takie uproszczenie jest błędne.
    Przykład z życia - buduję domek, w którym zamierzam zamontować solary (no na
    razie się nad tym poważnie zastanawiam) i powiem szczerze, że nigdy nie
    pomyślałem, że mają służyć tylko i wyłącznie do oszczędzania.

    No nic dzisiaj już się wyłączam z dyskusji niemniej jednak miło posłuchać
    odrębnych opinii bo ten marketingowy bełkot czasami rzeczywiście jest dość
    męczący.

    Pozdrawiam świątecznie