eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi › Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
  • Data: 2010-12-25 22:39:49
    Temat: Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> pisze:
    > [...]
    > Materiały przepuszczę przez firmę znajomego, który wystawi fakturę na całość
    > instalacji. Gmina zwróci (o ile wrócą dopłaty) 40% czyli 1600zł.
    > 5500-1600=3900. Zwrot najdalej po 10 latach. Snobem we wsi i tak jestem bo
    > mam 2 sygnalizatory od alarmu i 250W latarnię HQI na ogrodzie, która w nocy
    > oświetla pół osiedla.

    Czyli dopiero po 40% dopłatach się zwróci (w 10 lat)?
    VAT to (jeszcze) 22% więc opłaca się dopiero jak "państwo/mumia
    europejska *dołoży*" a nie tylko nie ostrzyże podatkami?

    A mumia nie doklada "bezstratnie".

    Ludzie z przypadku uczynili mamidło,
    którym usprawiedliwiają swą własną głupotę.
    -- Demokryt (ok. 460 - ok. 370 p.n.e.)