eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsiRe: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
  • Data: 2010-12-27 19:25:54
    Temat: Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4d187b65$0$2451

    > 8 godzin w nocy i 2 w dzień. Nagrzanie do 75 stopni to około 2 godziny
    > zależnie od temp wody zimnej i pozostałej z poprzedniego grzania. Z 80
    > litrów wody o temperaturze 75 otrzymasz 150 litrów wody 42 stopnie rano i
    > kolejne 150 o godz 17. Teoretycznie możesz mieć następne 150 litrów wody o
    > godzinie 2 w nocy, ale po co?
    > Proste?

    Jasne ze proste.
    W poprzedniej dyskusji - "Rozmrazanie kolektora plaskiego - podejscie II"
    pisales nieco inaczej:

    "
    [...]
    > Nie z 10 a z 8 o tej porze roku i nie do 45 a do 60. Juz zapomniales jak
    > nas straszyles legioneliami?

    Ja mam w bojlerze zwykle 45 stopni okresowo przełączam na więcej, aby
    zdezynfekować albo kiedy jest potrzebne więcej gorącej wody. W gorące letnie
    dni obniżam do 35.
    [...]
    "

    No to teraz wytlumacz wszystkim w jaki sposob te 45 stopni rozmnozyc na caly
    dzien?

    Pozdro.. TK