eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsiRe: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
  • Data: 2010-12-28 12:46:19
    Temat: Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4d19d3f6$0$2499$65785112@news.neostrada.pl...

    > Masz solary, a nie stać Cię na automatyczne nawadnianie? To maksymalnie
    > parę stówek.
    > Naprawdę taka u Ciebie bieda, że ręcznie podlewasz ogródek?

    Ale ty pierdolisz farmazony.

    > G12 OPŁACA SIĘ U MNIE (I W ENEI) JUŻ PRZY 30% UDZIALE II TARYFY W CAŁOŚCI
    > KOSZTÓW.

    Ogólnik. Ładnie brzmi niczym w reklamie.

    > To jest wątek o solarach.

    Ale ty ich nie posiadasz więc jak możesz pisać i wymądrzać się o czymś czego
    nie znasz?

    > Ma znikomy udział w kosztach w odniesieniu do opłacalności solarów.

    Pierdu pierdu. Pisałeś zupełnie do czego innego. Mam ci zacytować?

    >Np ogrzewanie kosztuje mnie więcej, ale solary w zimie nie nadają się do
    >ogrzewania domu. Ciekawe dlaczego?

    Jak chcesz się dowiedzieć dlaczego to załóż nowy wątek. Może ktoś się
    ulituje i ci wyjaśni :)

    Marek