eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsiRe: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
  • Data: 2010-12-28 21:06:28
    Temat: Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    news:4d19e909$0$2443

    > Ty na poważnie tak pierdolisz czy po prostu lubisz to?
    > Nie wiesz że sa zraszacze przenośne? Po co mi kupować mnóstwo zraszaczy
    > jak mi dwa wystarczają które co dzień przestawię w inne miejsce.
    > No tak skąd ty masz to wiedzieć, przecież u ciebie ogród to tylko trawa bo
    > II taryfa nie pozwala.

    Ja mam wynurzalne, do podlewania uzywam studni i hydroforu stojacego w
    kotlowni. W zyciu nie przyszloby mi do glowy wlaczac tego o 23 na dwie
    godziny....

    > Eee tam znowu frazesy powielasz.
    > Masz pojęcie ile ciepłej wody w lecie się zużywa? Zużywa się więcej nawet
    > niż w zimie.Wszelkie prace w ogrodzie, prace porządkowe wokół domu w
    > letnich temperaturach. Aż miło jest wskoczyć pod prysznic nawet kilka razy
    > na dzień.
    > Ja rozumiem ty tego nie doświadczasz bo II taryfa... wiem... współczuję.

    Przeciez to jest argument przytaczany tu juz ktorys raz w tym roku i co z
    tego? Naczytamy sie po raz kolejny kotletow z patelni. Zenada.

    Pozdro.. TK