  • Data: 2010-01-24 19:41:06
    Temat: Re: No było -24 :-) Jak tam C.O. sie spisuje?
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> napisał
    w wiadomości news:hji703> Nie piszę personalnie do Ciebie, lecz do osób
    które
    > wątpią w różnice między oknami różnych firm, różnych
    > kategorii cenowych.
    >
    > * za ewentualną zbieżność nazw przepraszam, chodzi o
    > zasadę.
    To nie tak jest
    Jak dwa lata temu zbieralem oferty na okna do mojego domu to po wszystkich
    negocjacjach okna firm typu "Szwagier i spolka" wychodzily kilkanascie
    procent drożej jak okna uznanego producenta.
    Okna Drutexu kupilem za ok 6.5tys z montażem a oferty malych garażowych
    firm byly nawet w granicach 11tys.
    Nawet licząc wg cen tzw katalogowych to w Drutexie wychodzilo 9tys czyli
    taniej niz u "garazowych" Dodając do tego jeszcze spory upust jaki dostałem
    i 'garazowi" zostali w tyle.
    Dodam rownież ze ci "garażowi" to robią też z przyzwoitych profili i
    przyzwoite szyby+okucia.
    Kantuja tylko na wzmocnieniech(np stosują tam profile od regipsów)
    Kiki jednych takich przylapal na oszustwie mozna odszukać jego opisy i
    fotki)

    Kris