  • Data: 2010-01-24 21:09:49
    Temat: Re: No było -24 :-) Jak tam C.O. sie spisuje?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Sty, 21:18, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > prawdopodobnie źle opiankowane lub nawet jakiś geniusz wydłubał piankę spod
    > spodu w celu montażu parapetu.

    Ja musialem poprawiac po fachowcach.. Zamontowali fajnie (w sensie
    prosto, do pionu, z zastosowaniem listew podparapetowych etc) ale
    piane trzebabylo uzupelnic w kilkunastu miejscach. Zeby fachmani
    zrobili to do porzadku to powinni jeszcze po 24h przyjsc i uzupelnic
    piane tam, gdzie sie nie rozprezyla jak trzeba. Przy nakladaniu
    wiadomo jak czasem wychodzi - tu sie da mniej, tu wiecej, trudno
    czasem okreslic co bedzie jak sie rozprezy i gdzie jej zabraknie. A
    lepiej gdzieniegdzie dolozyc nizby piana miala wyjsc i zasyfic cala
    rame, czy skrzydla :)

    A, przypomnialo mi sie ze jeszcze tynkarze przy obcinaniu piany moga
    wydlubac conieco za duzo. U mnie byly po tynkach miejsca gdzie z
    zewnatrz byly male pustki przez ktore normalnie widac bylo tynk. Takie
    niezapianowane miejsce to zarypisty mostek termiczny i miejsce w
    ktorym moze wystapic kondensacja pary, skraplanie wody i grzyb /
    plesn, a pierwsze objawy to "zimno" i przewiewy w takim miejscu :)

    Ja jeszcze po wykonaniu ocieplenia (styro wchodzi wszedzie na rame ok
    3cm) te szpary miedzy oknem a styro zapianowalem. Potem to scialem i
    na to przyszla siatka, klej. Na wiosne tynk. Nie wiem czy do konca
    zgodne z technologia ale dzieki temu nie czuje kompletnie zadnych
    przewiewow przy oknie - nic nie ciagnie!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.