  • Data: 2010-01-25 12:26:11
    Temat: Re: No było -24 :-) Jak tam C.O. sie spisuje?
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko co nam da ta informacja skoro jak piszesz palisz prawie non stop w
    > kominku. Tego w zaden sposob nie mozna porownac, no chyba ze dostaniesz
    > porownywalny z innymi rachunek za gaz palac drewnem. :-)

    myk polega na tym ze przed ociepleniem budynku piec weglowy pracowal jak
    wsciekly non stop (ogrzewajac tylko parter) przy niskich ubieglorocznych
    mrozach - powiedzmy do -10. po dostawieniu pietra i ociepleniu go 20cm styro
    w te tęgie mrozy piec weglowy dziala raz na jakis czas bo nie ma potrzeby.
    Piętro tez wychladza sie zdecydowanie wolniej.

    duzo latwiej przezyc taka zime:) tylko wlasnie intryguhe mnie czy gazowy na
    pietrze faktycznie tak malo pracuje czy dziala jak wsciekly tylko ja tego
    nie widze:P na rachunku wyjdzie. Wegla rok temu zuzylem z 3-5 ton
    (strzelam - opieram sie na tym ile razy latalem z weglem do domu) a w tym
    roku moze z jedna tona (jak narazie).