    From: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: No i było -27
    Date: Thu, 02 Feb 2012 12:56:11 +0100

    W dniu 2012-02-02 12:36, Andrzej Lawa pisze:

    > Przeczytaj jeszcze raz co napisałem odnośnie lokalizacji.
    >
    > Pomyśl. Zastanów się, co oznacza większe skupisko ogrzewanych budynków.
    > Porównaj to z sytuacją niewielkiej i rzadkiej zabudowy. Pomyśl jeszcze
    > raz. Przypomnij sobie prawa fizyki. Potem pomyśl ponownie.

    Różnica 7 stopni? Może być latem, jak się asfalt i budynki na słońcu
    nagrzeją? Nie zimą nad ranem. Nie wiem gdzie stoi ten termometr na
    Politetchnice, ale zakładam, że nie umieścili go tam debile?
    Mój zaokienny, który się grzej od okna we wnęce balkonowej,
    pokazuje najwyżej do 3 stopni więcej, niż podają w prognozach.
    Na Okęciu też dociągnęło tylko do -20.

    > A teraz odpisz jeszcze raz.

    Czy ten termometr w Młochowie jest osłonięty od wiatru?

    mjk