  • 1. Data: 2012-02-02 06:39:35
    Temat: No i było -27
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Marek

  • 2. Data: 2012-02-02 06:51:42
    Temat: Re: No i było -27
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik 4CX250 napisał:
    > Marek

    Nie robi wrażenia... :-P
    Ja wczoraj o 5 rano miałem 29,2...
    Dziś mróz 'zelżał' :-) i rano było tylko 24, a teraz koło 22 jest.
    Ocieplenie idzie hahaha.

    pozdr
    Robert G.

  • 3. Data: 2012-02-02 08:22:17
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Robert G" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie robi wrażenia... :-P
    > Ja wczoraj o 5 rano miałem 29,2...
    > Dziś mróz 'zelżał' :-) i rano było tylko 24, a teraz koło 22 jest.
    > Ocieplenie idzie hahaha.

    Robert przy -22 zakłada podkoszulek a przy -29 sweter :)

    Marek

  • 4. Data: 2012-02-02 08:40:01
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Robert przy -22 zakłada podkoszulek a przy -29 sweter :)

    Gdzie wy mieszkacie :)
    na opolszczyźnie w nocy dziś padł rekord na moim termometrze
    nad ranem -20 jak narazie nachłodniejszy poranek

    pozdrawiam
    AT

  • 5. Data: 2012-02-02 08:51:15
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie wy mieszkacie :)
    > na opolszczyźnie w nocy dziś padł rekord na moim termometrze
    > nad ranem -20 jak narazie nachłodniejszy poranek

    Przy takiej temperaturze Robert bierze materac i idzie popływać w
    przerembli.

    Marek

  • 6. Data: 2012-02-02 08:57:06
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Przy takiej temperaturze Robert bierze materac i idzie popływać w
    > przerembli.

    Robert to prawdziwy Góral :)

  • 7. Data: 2012-02-02 09:35:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.02.2012 09:40, Amir pisze:

    > Gdzie wy mieszkacie :)
    > na opolszczyźnie w nocy dziś padł rekord na moim termometrze
    > nad ranem -20 jak narazie nachłodniejszy poranek

    Ja miałem wg. "stacji pogodowej" -26,4C o 7:27 dziś rano. Młochów pod
    Nadarzynem - niedaleko Warszawy.

    Czujnik wisi na północnej ścianie drewnianego domu na wysokości około
    półtora metra.

  • 8. Data: 2012-02-02 10:14:21
    Od: adamm <a...@g...tam>

    W dniu 2012-02-02 09:40, Amir pisze:

    > Gdzie wy mieszkacie :)
    > na opolszczyźnie w nocy dziś padł rekord na moim termometrze
    > nad ranem -20 jak narazie nachłodniejszy poranek
    >
    > pozdrawiam
    > AT

    Powiat szczycieński (mazury): 7.30: -22C (przy gruncie), -20C na wys. I
    piętra.

    adamm

  • 9. Data: 2012-02-02 10:52:55
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik adamm napisał:

    > Powiat szczycieński (mazury): 7.30: -22C (przy gruncie), -20C na wys. I
    > piętra.

    Eee.. tam Panowie :-)
    U mnie w tej chwili termometr po nienasłonecznionej stronie pokazuje
    -18, ale podkoszulek już założyłem wcześniej :-PPP.

    pozdr
    Robert G.

  • 10. Data: 2012-02-02 11:24:10
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    W dniu 2012-02-02 10:35, Andrzej Lawa pisze:

    > Ja miałem wg. "stacji pogodowej" -26,4C o 7:27 dziś rano. Młochów pod
    > Nadarzynem - niedaleko Warszawy.
    >
    > Czujnik wisi na północnej ścianie drewnianego domu na wysokości około
    > półtora metra.

    Może na wietrze termometr wisi? (wilgoć + wiatr sporo zmienia)
    Na Politechnice termometr nie dociągnął do -20.
    http://www.if.pw.edu.pl/~meteo/

    mjk