  • Data: 2013-03-29 11:23:32
    Temat: Re: No i jak tam u Was wyglada ocieplenie klimatu?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M." <...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:5154c429$0$1214$65785112@news.neostrada.pl...

    > Wydawało mi się, że pytasz, bo Cię to interesuje.

    No dokladnie, ale nie na tyle zebym zglebial kolejna dzialke nauki
    calkowicie mi obcej.

> [...]
    > i już po 1,5 roku opublikowali wyniki w których ... potwierdzili
    > dotychczasowe wyniki klimatologów, tzn.
    >
    > 1. temperatury na Ziemi rosną
    > 2. istnieje korelacja pomiędzy CO2 i temperaturą na Ziemi
    >
    > Wydawało mi się, że też jesteś niedowiarkiem, który wszystko sam musi
    > sprawdzić. Wcale nie liczę na to, że uwierzysz mi na słowo. Wprost
    > przeciwnie - liczę na to, że sprawdzisz u źródeł, czy rzeczywiście to, co
    > piszę jest prawdą. Tak zachowuje się sceptyk. Natomiast denialista nie
    > sprawdza. On wie, że jest inaczej i szuka potwierdzenia dla swoich

    To nie jest tak, ze nie wierze w to co piszesz. Jak napisalem pozostawiam
    sobie margines na niewiare. Troche juz zyje na swiecie i przekonalem sie nie
    raz o co w roznych danych chodzi. Przyklady mozna mnozyc i to wcale nie na
    nizszych szczeblach niz Twoja klimatologia. Ot chocby ostatnia grypa ah1n1
    sprzed roku i zakup szczepionek przez rzady kilku panstw. Ilu umarlo i ile
    to mialo wspolnego z epidemia to dzis juz wszyscy wiemy. Czy przychodzi mi
    do glowy uczyc sie o epidemiach i ewolucji grypy? Przeciez nie. Tak samo nie
    bede uczyl sie klimatologii. Czego bym nie zrobil to i tak ode mnie to nie
    zalezy. Ocieplenie bedzie, albo nie. Jezeli odkryje cos innego to tez to nic
    nie zmieni. Wiec mam dla siebie swoj poglad, ocieplenie albo jest, albo ktos
    robi na tym kase. Analiza wykresow w korelacji do danych historycznych i
    pewnosci tych danych na przestrzeni ostatnich stuleci sprawia raczej, ze mam
    watpliwosci co do jedynej slusznej tezy. Ekrany akustyczne przy drogach
    przez srodek pola tez mozna przypuszczac, ze jakis kretyn zatwierdzil. Z ta
    roznica, ze to interes, a nie stan umyslu.

    Pozdro.. TK