    From: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: No i kto? ju? podchwyci3 pomys3.
    Date: Tue, 24 Jan 2012 17:56:46 +0100

    Jest jeszcze jedna rzecz.
    Poza oszczędnościami na grzaniu wody, mnie wychodzi 10zł/m-c oszczędności,
    nie interesuje mnie co tam sobie kogucik wyliczył, widać nie umie liczyć...
    a więc po za tym trzeba jeszcze uwzględnić fakt że zarówno pranie i
    zmywanie w podanej ciepłej wodzie przebiega szybciej. W każdej pralce, zanim
    woda osiągnie temperaturę silnik kręci się raz w lewo i prawo a programator
    z programem stoi. Dopiery gdy woda osiągnie swoją temperaturę programator
    rusza z programem. Krótsze pranie to krótsze działanie silnika bębna pralki,
    krótsze zmywanie to krótsze działanie silnika pompy zmywarki. Tu też są
    jakieś oszczędności.

    Powiem tak. Przeciwnicy niech sobie myślą co chcą. Ja wiem swoje na
    podstawie doświadczenia bo wiem jakie rachunki były przed a jakie płacę po.
    Nie mam zamiaru nikomu udowadniać na siłę. Chcecie nie wierzyć? Proszę
    bardzo. Jest to mi nawet na rękę, gdyż dłużej nieliczni, tacy jak ja będą
    płacić niższe rachunki. Gdyby tak wszyscy zaczęli to gaz zdrożeje i prąd
    zdrożeje, bo wiadomo muszą wyjść na swoje. A tak to ja mam plus, a wy sobie
    uważajcie że się nie opłaca.

    Kogutek. Goni lipę . Masz rację. Nie opłaca się.

    Marek