    From: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: No i ktoś już podchwycił pomysł.
    Date: Fri, 20 Jan 2012 12:46:25 +0000 (UTC)
    <4f180b08$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f187b7a$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f191567$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>

    4CX250 <t...@p...ornet.pl> napisał(a):

    > Ty byś zapewne podłączył...
    >
    > Marek

    Jak już żartujemy. Kupowałem w sklepie z częściami zamiennymi do AGD worki do
    odkurzacza. Przyszedł młody, dobrze ubrany facet i pyta czy są zawory do
    pralek. Sprzedawca pyta jaka pralka. dowiedział się i daje z półki zawór
    elektromagnetyczny. Gość się pyta jak go podłączyć. Wyjąć stary i na to
    miejsce zamontować nowy. Nie ma starego zaworu. To są kable, wężyki. Nie da
    się inaczej niż dobrze bo pasuje tylko w jednej pozycji. Tam nie ma żadnych
    kabli. Jak ma podłączyć zawór bo mu woda z pralki wężem wylatuje. Zaczęło się
    robić ciekawie. Sprzedawca mówi że tak ma być bo jak wypierze to pralka sama
    wylewa wodę. Ale ona nie pierze. Tylko nalewa cały czas wodę a ta woda wężem
    wylatuje. Pytam czy wąż ma wsadzony do wanny na przykłąd czy leci przy
    podłodze do odpływu. Oczywiście że przy podłodze leci i chyba zgłupiałem z tym
    wsadzaniem węża do wanny. On ma pralnię w domku i specjalnie kazał zrobić
    odpływ przy podłodze bo tak jest ładniej. Sprzedawca zareagował prawidłowo i
    stwierdził że takich zaworów nie ma w hurtowni i nie wie czy gdziekolwiek je
    maja. Jak sobie niezadowolony klient poszedł to z 5 minut się śmialiśmy. A Ty
    się czepiasz że ktoś może podłączyć do pralki tylko ciepłą wodę. Nic się
    przecież nie stanie. Może być tylko lepiej bo w ciepłej lepiej się wypłucze po
    praniu. Widzisz jakiś problem w płukaniu gaci w ciepłej wodzie bo ja nie.
    Kiedyś był w gazecie artykuł że jak zbudowali blok to na jakimś węźle cieplnym
    pomylili rury. Z ciepłego kranu leciała zimna i na odwrót. Jedną konsekwencją
    było spłukiwanie kibla ciepłą wodą. Na bank lepiej spłukiwało.