  • Data: 2010-01-08 12:14:01
    Temat: Re: No i mialem racje z ta welna
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Kiki ja już chyba wiem co jest grane z tymo twoimi veluxami
    Zmierz na ile cm jest wysoki profil ościeznicy. U mnie w fakro profil
    drewniany wysoki jest na 13cm dzięki czemu ościeżnica wchodzi w światło
    ocieplenia co pozwala na prawidłowe ocieplenie. Dodatkowo ważny jest odstęp
    między krokwiami którymi będzie montowane okno. Musi być zapas minimum po 5
    cm z każdej strony.
    Wczoraj byłem u pewnej osoby i ma okna w których profil ościeznicy jest na
    oko sporo mniejszy niż u mnie a oprócz tego zamontowane zostały za wysoko
    tak jak u ciebie więc problem z prawidłowym ociepleniem poważny.

    Marek