    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: No to i ja się pochwale -34
    Date: Fri, 3 Feb 2012 13:31:10 +0100

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jggjik$ofg$1@inews.gazeta.pl...

    > Przez wiele lat zimą musiałem szkrobac szyby i tyłek marzł mi, nie
    > przekona mnie nikt, że to był błąd z tym garażem :)

    Garaż dobra rzecz dla wygody ale zabójcza dla blach samochodu.
    Codzienne rozmrażanie solanki po dpodwoziem i stanie "na mokro" w garażu
    daje się mocno we znaki.

    Wiem co mówię bo mam garaż i też w nim trzymam auto.

    > pozatym jeden z naszych dupowozów to 92r :) pewnie by nie dał rady przy
    > takich temp.

    Nie oceniaj aut wiekiem. Ostatnio nie ma dnia abym nie widział jakiejś
    lepszej marki pojazdu nieruchomej na awaryjnych na poboczu.
    Jak słaby akumulator albo lipne paliwo to nie ma znaczenie czy
    dwudziestolatek czy i dwulatek.

    Marek