  • Data: 2011-11-03 12:56:47
    Temat: Re: No to mam już wodę w swojej chałupie :)
    Od: mucher <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Lis, 18:26, "brunet.wp"
    <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    wiadomościnews:j8rsb9$g8o$1@inews.gazeta.pl...

    > A do czego są potrzebne układy z wodociągami? Firm jest kilkadziesiąt. Fakt,
    > że niektóre bardzo zmanierowane (Panie, zarobiony jestem, najwcześniej mogę
    > w przyszłym roku).

    > Dość tanio, jeśli to wszystkie koszty.
    >
    > U mnie:
    > projekt 850zł,
    > opłata przyłączeniowa Urząd Gminy 2000zł,
    > wodociągi (dzienniczek) 270zł,
    > wykonawca (wcinka, rura, montaż, geodeta) ok.1800zł,

    Ale wiesz o tym, że ta opłata przyłączeniowa jest nielegalna i że masz
    prawo żądać zwrotu? Poszukaj na stronie NSA wyroków, bo jest na to
    prawomocne orzecznictwo - zresztą w Krakowie MPWiK czy jak to się
    nazywa trzęsło czas temu jakiś portkami, bo gdyby zaczęli zgłaszać się
    wszyscy przyłączeni, poszliby z torbami.

    BTW, ja rok temu zapłaciłem za 50 mb wody coś ok. 4000 zł - część z
    tego stanowił przewiert pod drogą. Niewiele mniej za jakieś 20 mb
    kanalizacji - również przewiert pod drogą, do tego 2 studzienki.

    mucher