  • Data: 2016-06-27 13:09:13
    Temat: Re: No to znowu 30 tysięcy więcej kredytu...
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 27 czerwca 2016 12:52:46 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Ludzie podpisywali co im "doradca" doradzał.

    I to jest OK?:) Podpisywac co im sie podlozy pod nos bez czytania i zrozumienia?
    No sam widzisz, ze takie zachowanie mozna opisac jednym slowem - DEBIL :)
    Do tej pory sadzilem, ze jak kogos stac na kredyt (na kredyt tez trzeba
    byc odpowiednio bogatym ;) to nie moze byc debilem. Ale po akcji sfrustrowanych
    frankowiczow stwierdzam, ze sie mylilem :)

    > I tez uważam że "naprawienie" problemów z kredytami walutowymi jakimiś ustawami czy
    poprzez prezydenta nie jest właściwą droga.
    > Właściwa droga to droga sadowa a sa już opinie prawników że umowy kredytów
    walutowych są niezgodne z prawem. I droga sądowa jest moim zdaniem jedyną słuszną.

    Jakos nie chce mi sie w to wierzyc. Niech pokaza choc jeden wyrok skazujacy
    bank, bo umowa byla niezgodna. Bo czas leci a jakos o zadnym wyroku nie
    slychac :) A "opinie prawnika" to dla mnie jak opinia pani zosi w sklepie,
    co slyszala od znajomego, bo jej kuzyn uslyszal we wsi obok ;)

    > Polbank, Millenium, Getiny bezpośrednio wtedy tez walutowe promowały.

    Promowaly bo na nich najwiecej zarabialy - nic nowego i nic zlego :-)

    Na zakonczenie - jestem ciekaw, czy frankowicze oddaliby tez tak chetnie
    kase, gdyby kurs poszedl w dol i banki stwierdzily, ze umowa jest niepoprawna
    na niekorzysc klientow ;-)

    > Ale pewnie nie bez znaczenia jest fakt że na walutach już sparzony(leasing CHF)
    byleś nauczkę miałeś.

    Nic to nie zmienia. Gdybym nawet wzial w CHF to jak pisalem - nie moglbym miec
    do NIKOGO pretensji, a tym bardziej nie zebralbym o pomoc panstwa (czyli
    nie chcialbym okrasc reszty obywateli na pomoc z tytulu wlasnej glupoty :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.