    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: No to znowu 30 tysięcy więcej kredytu...
    Date: Wed, 29 Jun 2016 14:01:56 +0200
    <nkqvho$s69$2@node2.news.atman.pl> <nkr04v$oem$2@dont-email.me>
    <nkr1g6$u3k$1@node2.news.atman.pl> <nktftk$ubg$1@node1.news.atman.pl>
    <nktjoe$3po$2@node1.news.atman.pl> <nktkkh$4m1$1@node1.news.atman.pl>
    <nktn0q$ikq$1@node2.news.atman.pl> <nktrgq$n2i$1@node2.news.atman.pl>
    <nku2id$ts0$1@node2.news.atman.pl> <nku3rb$v9u$1@node2.news.atman.pl>
    <nku5i1$1ho$1@node2.news.atman.pl> <nkupf7$mt8$1@node2.news.atman.pl>
    <nkutr3$qrf$1@node2.news.atman.pl> <nkuv5p$ij2$1@node1.news.atman.pl>
    <nl02m7$s3k$1@node2.news.atman.pl> <nl06b4$o26$1@node1.news.atman.pl>
    <nl08p7$qfq$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 2016-06-29 o 12:44, Maniek4 pisze:

    > Tu niech sie wypowiedza posiadacze.

    Np. Tomasz Gorbaczuk pisał tu:
    że rata wzrosła mu o 300PLN przy kredycie 500tys.

    > Tez niech sie wypowiedza posiadacze.

    To łatwo sprawdzić:
    http://direct.money.pl/kalkulatory/kalkulator-kredyt
    owy/
    500tys na 30 lat:
    3,5% : rata 2245
    5,5% : rata 2839

    wzrost o prawie 600 zł. - czyli ok 2 razy więcej niż kredyt w CHF.

    > Ale wiedzial o sztucznym kursie franka?

    Kurs każdej waluty jest sztuczny, bo jest mniej lub bardziej sterowany
    przez banki narodowe.

    CHF niczym się nie różni od PLN, USD czy GBP.

    > Z czym pozwole sie nie zgodzic.

    ALe masz jakieś wsparcie?

    > Oczywiscie, ze tak. I bank doskonale wie, ze posiadacz takiego kredytu
    > tak wlasnie bezie robil.

    Czyli doszliśmy do wspólnego wniosku, że bank nie uwzględnia przyszłej
    sytuacji kredytobiorcy. Brawo.

    > Ja nic nie zakladam. Takie sa doniesienia, ze czesc bankow w ogole nie
    > mialo frankow na kredyty hipoteczne.

    Doniesienia grupy wsparcia oszukanych frankowiczów. A sprawdziłeś w
    źródłach, czy tak jest naprawdę?

    > jw.

    Jeden z drugim stwierdzili, że w pewnym locie był zamach i powoli staje
    się to jedynie słuszną wersją.
    Ale wielokrotrnie powtarzane kłamstwo nie staje się prawdą.

    > Bo jeset minimalne w pewnej grupie ludzi, ktorych wzglednie latwo
    > wylapac. Sami z Adamem piszecie o dobrze splacanych kredytach.

    Są dobrze spłacane, bo banki odsiały ryzykownych kredytobiorców. Nie
    dawały każdemu kto przyszedł.

    > Libor wpisany w umowie jako skladowa algorytmu wyliczenia raty. Czyli
    > analogicznie jak pochodne rynku walutowego.

    Ja pierdzielę.
    Normalnie w żywe oczy piszesz, że białe jest czarne i jeszcze się przy
    tym upierasz.

    W umowie wpisany LIBOR, kwota kredytu w CHF i powtarzasz jak mantrę że
    to kredyt w PLN.

    > No czas byl taki, ze wszyscy chetnie musieli cos miec. Jak nie dom to
    > chociaz mieszkanie. Banki sie w to pieknie wpisaly.

    I oczywiście banskterzy wyjeżdżali na ulicę z karabinami i ciężarówkami,
    robili łapanki na ulicach i pod groźbą rozstrzelania kazali podpisywać
    kredyty.

    --
    Pete