    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: No to znowu 30 tysięcy więcej kredytu...
    Date: Wed, 29 Jun 2016 15:31:51 +0200
    <nkqvho$s69$2@node2.news.atman.pl> <nkr04v$oem$2@dont-email.me>
    <nkr1g6$u3k$1@node2.news.atman.pl> <nktftk$ubg$1@node1.news.atman.pl>
    <nktjoe$3po$2@node1.news.atman.pl> <nktkkh$4m1$1@node1.news.atman.pl>
    <nktn0q$ikq$1@node2.news.atman.pl> <nktrgq$n2i$1@node2.news.atman.pl>
    <nku2id$ts0$1@node2.news.atman.pl> <nku3rb$v9u$1@node2.news.atman.pl>
    <nku5i1$1ho$1@node2.news.atman.pl> <nkupf7$mt8$1@node2.news.atman.pl>
    <nkutr3$qrf$1@node2.news.atman.pl> <nkuv5p$ij2$1@node1.news.atman.pl>
    <nl02m7$s3k$1@node2.news.atman.pl> <nl06b4$o26$1@node1.news.atman.pl>
    <nl08p7$qfq$1@node1.news.atman.pl> <nl0dc1$v8j$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 2016-06-29 o 14:01, Pete pisze:

    > Np. Tomasz Gorbaczuk pisał tu:
    > że rata wzrosła mu o 300PLN przy kredycie 500tys.

    > To łatwo sprawdzić:
    > http://direct.money.pl/kalkulatory/kalkulator-kredyt
    owy/
    > 500tys na 30 lat:
    > 3,5% : rata 2245
    > 5,5% : rata 2839
    >
    > wzrost o prawie 600 zł. - czyli ok 2 razy więcej niż kredyt w CHF.

    A no jak tak, to nie wiem o co ten placz.

    > Kurs każdej waluty jest sztuczny, bo jest mniej lub bardziej sterowany
    > przez banki narodowe.

    A nie do konca. W normalnej sytuacji banki nie ingeruja w kurs walutowy.
    Ten ustalany jest przez rynek.
    Ale wiesz o co chodzi. Linkowales to w innym poscie.

    > CHF niczym się nie różni od PLN, USD czy GBP.

    Nie przed 2015.

    > ALe masz jakieś wsparcie?

    Czym wg. Ciebie jest informacja z BIK, wymagania danych dotyczacych
    dochodow z przeszlosci itp.? Bank zajmuje sie opisywaniem historii, czy
    na jej podstawie przewiduje przyszlosc?

    > Czyli doszliśmy do wspólnego wniosku, że bank nie uwzględnia przyszłej
    > sytuacji kredytobiorcy. Brawo.

    Ty moze tak. Ja odpowiedzialem wyzej.

    > Doniesienia grupy wsparcia oszukanych frankowiczów. A sprawdziłeś w
    > źródłach, czy tak jest naprawdę?

    Zrodlo to bank. Narazie nie odpisali.

    > Jeden z drugim stwierdzili, że w pewnym locie był zamach i powoli staje
    > się to jedynie słuszną wersją.
    > Ale wielokrotrnie powtarzane kłamstwo nie staje się prawdą.

    Wiesz, trudno jest dyskutowac z podejsciem, ktore nie zaklada w ogole
    nic innego. Poki co zaden bank sie nie przyznal. Ale jest np. raport RF
    w miedzy innymi tej sprawie. Zdaje sie, ze obecnie sie przepychaja z
    ZBP, wiec jakichs koncowych wnioskow nie ma a Ty juz wiesz, ze to kit.
    Pozyjemy zobaczymy.

    > Są dobrze spłacane, bo banki odsiały ryzykownych kredytobiorców. Nie
    > dawały każdemu kto przyszedł.

    Bez watpienia tez.

    > Ja pierdzielę.
    > Normalnie w żywe oczy piszesz, że białe jest czarne i jeszcze się przy
    > tym upierasz.
    >
    > W umowie wpisany LIBOR, kwota kredytu w CHF i powtarzasz jak mantrę że
    > to kredyt w PLN.

    Co ja znowu powtarzam? Twierdze, ze to mozliwe. Poczytaj od poczatku i
    zacytuj gdzie twierdze, ze tak jest? A jak bylo to czas pokaze.
    I ja pierdziele. Moze i Tobie dobrze tak wszystko wiedziec. Ja sie tu
    zabijac nie mam zamiaru. Interesuje mnie wylacznie analiza.

    A teraz to do czego pijesz?

    Pozdro.. TK