  • Data: 2016-07-05 12:16:07
    Temat: Re: No to znowu 30 tysięcy więcej kredytu...
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-30 o 10:32, krak pisze:

    > Ciekawie to przedstawiłeś, czyli każdy kto trzyma Twoja kasę kwalifikuje
    > się do obdarzenia go zaufaniem.

    Mniej wiecej tak. Tak samo jak nie kazdemu z ulicy pozyczysz pieniadze.

    > A piekarz, kierowca, hydraulik, pilot, nauczyciel, .... to już nie, bo
    > nie zajmują się kasą?

    Oni wszyscy podlegaja jakims tam przepisom i oczywiscie jak zechca to
    zrobia nam krzywde. Tyle, ze rola bankow w gospodarce jest szczegolna,
    na tyle szczegolna, ze ma swoje oddzielne prawo.

    > PS. Mam kilkoro znajomych z branży bankowej i każdy mówi o bezwzględnym
    > wykorzystywaniu klientów w celu podniesienia wyników i są to działania
    > wyznaczone przez kadrę zarządzającą.

    Niestety tak jest. Ale o tym wlasnie miedzy innymi tez tu dyskutujemy.

    Pozdro.. TK