  • Data: 2011-05-22 19:55:29
    Temat: Re: Nowa podłoga - aby było cieplej - stara chałupa :)
    Od: "andy" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W dniu 2011-05-22 14:07, andy pisze:

    > >   A może ocieplenie z keramzytu?

    > > http://www.pustaki.com/index.php?
    option=com_content&task=view&id=75&Itemid=64

    > Ale to nie eliminuje konieczności wylania posadzek. A to właśnie

    > posadzek i wody chciał uniknąć pytek.

    > M.

    Przeczytaj post pytającego do końca.

    "Ale to schnięcie betonu trochę trwa, a że chałupa mała,
    to nie bardzo mogę pozwolić sobie na długie wyeliminowanie tego
    pokoju z użycia. Więc chciałem ten proces skrócić następująco.

    1. Zerwać podłogę
    2. Zagrabić, wyrównać, ubić piach który jest tuż pod podłogą.
    3. Ułożyć styropian (na piachu - da się ? )
    4. Wylać podłogę. "

    Nie wyobrażam sobie,aby ryzykował położenie np.płyt OSB nawet specjalnie
    impregnowanych zamiast wylewki.
    andy
    andy