  • Data: 2009-07-22 08:07:33
    Temat: Re: Nowa pralka
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h45epd$bnc$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
    > Upewniliście mnie w przekonaniu, żeby szukać wśród Boschów.
    > Niestety potwierdziliście też to, co mówił mi dziś mechanik - że nie kupię
    > już pralki, która będzie mi służyła 10 lat.
    >
    > Ano jeszcze zobaczymy! :)
    >
    > Ewa

    Moja (Amica) chodzi juz 7 rok...
    Kupiona za 1100 zeta (wtedy), nie byla ani najdrozsza ani najtansza...
    zwracalem uage na "wage" wsadu (czyli inaczej mowiac dobor ilosci wody w
    stosunku do ilosci prania) i predkosc wirowania. MOja ma 900 obrotow, byly
    modele 600 obrotow (cena o 150 zeta nizsza, ale miala tez zamiast "wagi"
    funkcje polowy wsadu), byly i modele 1200 obrotow... drozsze o 200 zeta . Na
    co jeszcze zwracalem uwage? Na dostepnosc serwisu, oraz klase
    energochlonnosci(czy jak sie tto nazywa). MOja ma klase B, lodowka ktora mam
    ma klase A (najwyzsza)...
    Rodzice maja Ardo, kupiona 2 lata po mojej i wysiadl im w tym roku system
    wywazania bebna (amortyzatory byly ok, a mimo to beben przy obciazeniu walil
    jak jasny gwint). NIe wiem ile zaplacili za naprawe, ale naprawili im ja .
    MOzna jeszcze patrzec na dlugosc gwarancji (UWAGA !!!! Czesto producent daje
    5 lat gwarancji na..... beben jedynie, na reszte 2 lub 3 lata, a rdzewieje
    obudowa heh).