  • Data: 2009-07-22 17:22:38
    Temat: Re: Nowa pralka
    Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Werbiński pisze:

    > Zaufaj mojemu doświadczeniu i dojdziesz.

    Hm, nadal nie rozumiem. Czy chodzi o porównanie z suszarką do włosów? ;)

    Tak czy siak - korzystając z tego doświadczenia - co oznaczają klasy
    wirowania od A do C? Nie idzie to do końca w parze z liczbą obrotów.
    Rozumiem, że klasa A oznacza dobre odwirowanie, ale na czym to innym
    polega, jeśli nie na szybkości wirowania?

    Przeglądam te pralki i taka mi się spodobała na oko, co Ty na to?

    http://www.megamedia.pl/pralka-aeg-electrolux-lavama
    t-84950.php?off=7

    Ewa