  • Data: 2010-03-15 21:18:54
    Temat: Re: Nowe budownictwo: zsypy
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hnm5oa$kvi$1@news.onet.pl...

    > Dlaczego nie ma zsypów na śmieci tak jak w blokach z lat 70-tych w nowym
    > budownictwie? Chodzi o oszczędność czy są inne powody?

    Chyba o oszczędność a nawet o skąpstwo. W wielu blokach z lat 70 i 80
    widziałem klapy do zsypów zaspawane i zsypy tym samym wyłącznone z użytku bo
    się szczury i robactwo mnożyło (o smrodzie nie wspominając), ale to znowu
    sprowadzamy do oszczędności bo regularnie odkażany, dezynsekowany i
    deratyzowany zsyp nie będzie siedliskiem w/w i śmierdzieć też nie powinien
    zanadto. A że trzeba to robić regularnie więc tym samym to kosztuje a ludzie
    nie chcą płacić za komfort, więc muszą dymać z dziesiątego z wiaderkiem....
    Na śmietnik dla zdrowia.
    --
    Jackare