  • Data: 2011-10-17 00:08:00
    Temat: Re: Nowe grzejniki w istniejącej instalacji. Problem.
    Od: "kika" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof 45" napisał w wiadomości grup

    Pooh napisał(a):
    > A bo tu jeden taki? Z elektryką co drugi to fachura ;-)
    Mogę się mylić ale IMHO pewnie stwierdził że cena za pracę fachowca
    jest nieadekwatna do zlecenia, i wziął się sam do pracy. A jak sie
    okazało, nie jest to bułka z masłem, tak jak to wyglądało przy
    prezentacji lutowania w castoramie.
    --
    Krzysiek

    Krzysiek nie bredź. Podłącza te kaloryfery fachowiec. To fachowiec
    spieprzył, wiec pytamy, żeby fachowca nauczyć. Może jak bym sama robiła, to
    wyszłoby lepiej. Choć nie fachowiec jestem. Ale zdani jesteśmy na takich
    "fachofców".
    Mówił, że fachowiec, a wyszło jak wyszło.