  • Data: 2011-10-23 19:00:52
    Temat: Re: Nowe grzejniki w istniejącej instalacji. Problem.
    Od: wolim <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-23 18:57, Pooh pisze:
    > A jak chcesz bezpieczny samochód to sam go konstruujesz? Fajnie...

    To jest demagogia. Jest pewna granica prac, które możesz wykonać
    samodzielnie. Bo chyba nie powiesz, że obiad w domu gotuje Ci kucharz?

    Do położenia płytek w łazience nie trzeba mieć doktoratu z fizyki, czy
    innej chemii. Do zrobienia poprawnie instalacji c.o. też. Wystarczy
    poczytać, podpytać i mieć jako taki zmysł techniczny - prawda, nie
    wszyscy go mają.