eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
  • Data: 2013-01-06 14:13:47
    Temat: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris" napisał:
    > Chyba też produkuja poniżej kosztów.
    > Weźmy taka najzwyklejszą wiertarkę- u nas na polce sklepowej kosztuje
    > w przeliczeniu 10$.Odliczmy zysk sklepu, importera, koszt transportu
    > itp to wychodzi że chińska fabryka sprzedała ja za pewnie 2$. A to nie
    > plastykowy krasnal tylko urządzenie mechaniczne, silnik, przekładnia,
    > z ćwierc kilo miedzi tam jest itp. Nie wiem jak oni to robią. ostatnio
    > jakieś
    > drobne elektronikę i inne gadżety bezpośrednio z Chin kupuję. Dostawa
    > wliczona w cene a cena taka ze naprawdę nie wiem jak to możliwe.
> [...]

    A słyszał coś takiego jak Dumping?
    Chinole mogą spokojnie sprzedawać swoje buble nawet za darmo, do czasu aż
    rozwalą gospodarkę danego kraju, potem ceny jakoś cudownie wzrosną znacznie
    powyżej kosztów produkcji a jakość pozostanie ta sama:(
    Swoją drogą w chinach istnieją obozy pracy takie same jak u ruskich, czy
    kiedyś w polsce i tam niewolnicy pracują za darmo. Dodatkowo chionole rabują
    na potęgę surowce na przykład okupując tybet.