eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <3...@g...com>
    Date: 18 May 2021 15:59:58 GMT

    > Czyli uważasz że nowy domek 70 m będzie droższy w budowaniu niż
    > taki co ma 140 metrów.

    Ach, czyli twoje oczekiwanie spadku cen opiera sie na tym, ze ludzie
    zaczna kupowac mniejsze domy?
    Skoro jest popyt na takowe to dlaczego dotychczas ktos nie wpadł na to
    zeby budować mniejsze niz sie obecnie proponuje?

    ja ostatnio troche rynek przegladałem.
    wiekszosc tego co proponuja deweloperzy to 90 metrów w gore w układzie
    dwóch pieter.
    Jakies 80 metrowe tez widziałem.
    Ceny pod 400tysiecy. W stanie deweloperskim.

> [...]
    > wchodzących w aglomeracje łódzką. Daje sobie kutasa w talarki
    > pociąć że jeśli powstaną tereny pod zabudowę zgodna z rządowym
    > zamysłem to zostaną w pierwszej kolejności uzbrojone niż tereny
    > pod domy większe nie wchodzące w program. Ostatnio czasami bywam u
    > znajomego na działce w ogródkach pracowniczych. Las
    > łagiewnicki,fajne miejsce. Sporo domów jednorodzinnych. Z mediów
    > jest tylko prąd a droga bywa nieprzejezdna. Do tego poziom wody
    > gruntowej bywa czasami wyższy niż poziom gruntu. I takie atrakcje
    > 20 minut jazdy rowerem od centrum miasta, bo samochodem to często

    O czym jest ta historia? Ze w ramach tego rzadowego planu rzad bedzie
    rozdawał dodatkowo działki za bezcen 30 km od miasta?
    Przypominam ze juz to przerabialismy jak rzad szukał działek pod
    mieszkanie+.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.